Kørekort på 14 dage

Tilmeld dig Turbohold nu

Lynkursus med Smiley Køreskole

Vil du gerne gennemføre lovpakken på 14 dage og have kørekort på ca 1 måned – så skal du vælge et turbohold.

Turboholdet koster 20.000 alt inkl for de 14 dages grundforløb og det er naturligvis inkl alle gebyrer, førstehjælp og din teori- og køreprøve

Det her forløb stiller nogle krav til dig.

1: Du skal være klar på at mødes med køreskolen ca 4-6 uger inden holdstart med en lægeerklæring (og evt. samtykkeerklæring) så skolen kan sørge for at dine papirer er klar til holdstart. Det er betingelsen for at du kan få booket en teoriprøve i forlængelse af dit forløb så du rent faktisk bliver hurtigt færdig.

Målsætningen er at du ikke skal vente på prøver, så vi gør hvad vi kan for at forberede os grundigt 🙂

2: Du skal være forberedt på at læse teori og lave teoriprøver HVER dag i de 14 dage forløbet varer og gerne starte med at øve dig allerede inden holdstart.

Målsætningen er at du består i første forsøg – det kræver øvelse og masser af det 🙂

3: Det er et 12 ugers normalt hold der er kogt ned til 14 dage. Dvs. du skal være 100% dedikeret til det. Der er kørsel 10 af de 14 dage, så du har ikke tid til at tage på arbejde i dagtimerne, i byen og til fest hvor du er træt dagen efter, drikke dig fuld eller andet i de 14 dage.

Du skal være på og frisk hver dag – ellers er det spild af penge 🙂

Hvis du ikke dukker op til bare en køretime er hele forløbet spildt og du ryger af holdet – det er alt eller intet med turbohold. Så forsætter du forløbet på et almindeligt hold senere.

På billedet ser du de 5 elever på vores forrige turbohold der alle bestod både teori og praksis i første forsøg. Det kan du også – men kun hvis du er lige så dedikeret som de var.

Tilmeld dig Turbohold nu

Tilmeld dig næste hold her!

link
Skriv til os